Pracovní nabídka
Náplň práce:
- příprava podkladů k zaúčtování
- fakturace, účtování přijatých faktur
- zpracování DPH a mezd
- administrativa, archivace
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání, ekonomického směru výhodou
- praxe na obdobné pozici je výhodou
- znalost SW Pohoda je výhodou
- znalost PC (MS Office, Excel, Word, Outlook)
- dobré komunikační schopnosti
- bezúhonnost, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup k plnění úkolů
Nabízíme:
- práci na IČO, DPP, DPČ, HPP – zkrácený úvazek
- flexibilní pracovní dobu, cca 2x týdně v kanceláři
- 20 dní dovolené, stravenky, Multisport kartu, penzijní připojištění
- nástup dle dohody
- místo výkonu práce – Praha – Kunratice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozici Účetní v Praze a okolí (57)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice