Pracovník back office Praha

  • Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
  • Odpovědná osoba: personální konzultant
ID: 1903582 Aktualizováno před týdnem

Pracovní nabídka

Pro našeho významného klienta, společnost poskytující služby v oblasti projektování dopravních staveb v městském prostředí a dopravního inženýrství (především projekty směřující k městskému urbanismu), hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pracovník back office.

Náplň práce:
  • Komunikace se zákazníky (např. objednávky a jejich vyřízení), komunikace se subdodavateli a projektanty - získání přesných informací, postupu prací, cen a termínů, budeme využívat i AI, ale nezbytnou součástí je osobní komunikace
  • Kontrola odevzdání a termínů subdodavatelů, nikoliv kontrola technické správnosti
  • Vytváření smluv a objednávek vůči zadavatelům
  • Komunikace s externí právní kanceláří
  • Příprava výběrových řízení, příležitostné vyhledávání obchodních příležitostí
  • Činnost back office - nákup vybavení, servisy atp.
  • Vystavení faktur a evidence faktur přijatých – spolupráce s externí s účetní firmou

Požadujeme:
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti z obdobné činnosti ideálně min. 3 roky, budeme řešit individuálně při osobním pohovoru
  • Zkušenosti ze stavební činnosti (ideálně projekční kanceláře), či obdobných služeb velkou výhodou
  • Základní znalost AJ
  • Zodpovědnost, samostatnost a iniciativnost

Nabízíme:
  • Zázemí stabilní a zaběhlé společnosti se stálým růstem
  • Odpovídající mzdu s možným vývojem dle schopností a odpovědnosti
  • Firemní odměňovací systém dle celofiremních výsledků
  • Placené přesčasy v případě, že by nastaly
  • Pracovní smlouvu na HPP, plný úvazek
  • Stravenkový paušál, Kafetérii
  • Příspěvek na penzijní či zdravotní pojištění
  • Možný příspěvek na dopravu
  • Příspěvek „FKSP“ (příspěvek na sportovní aktivity, dovolenou)
  • Mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
  • Možnost až 25 dní dovolené, 2 dny sick days
  • Společné služební vozidlo, které lze v případě potřeby využít i k soukromým účelům
  • Pružnou pracovní dobu (pevná doba 09:00 – 14:00 hod., ostatní variabilně dle potřeby)
  • Možnost práce z domova (home office, dle domluvy a potřeby)
  • Nástup možný ihned či dle domluvy
  • Moderní zázemí a kanceláře: Praha 7 – Holešovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Kontakt - zadavatel pozice

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Odpovědná osoba: personální konzultant Telefon: klikněte pro zobrazení Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: https://www.predvyber.cz/

Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Pracovník back office.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.