Pracovní nabídka
Nyní hledá do Front office teamu nového/-ou kolegu/-yni na zkrácený úvazek, který/á bude podporou prodejních manažerů a obchodních zástupců napříč prodejními kanály.
náplň práce
- administrativní podpora prodejního týmu
- tvorba cenových podkladů, cenových nabídek
- správa a údržba interních systémů (správa ceníků, založení a změna zákazníka, správa aúdržba dat o zákaznících/web přístupů, CRM)
- příprava reportů/prodejních statistik
- technická podpora zákazníků
- zpracování dat, forecasting a vyplňování příslušných tabulek
co vám nabídneme
- částečný úvazek
- podíl na zisku
- vánoční bonus
- pravidelné navyšování platu
- příspěvek na stravné
- příspěvek na penzijní připojištění
- 25 dní dovolené
- teambuildingové akce
- parkování u budovy
- možnost občasného HO
co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- AJ na úrovni min. B2
- zkušenosti s MS Office (Excel na pokročilé úrovni)
- flexibilitu, ochotu učit se nové věci, proaktivní přístup k řešení problému
- analytické schopnosti, obchodní myšlení a dobré komunikační schopnosti
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Anežka Nosková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Brně-venkov a okolí (46)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice