Pracovní náplň
- Aktivní hledání nových příležitostí a klientů pro pronájmy našich nemovitostí
- Spolupráce se zprostředkovateli a realitními kancelářemi
- Vedení jednání a uzavírání nájemních smluv s klienty
- Prezentace nemovitostí a organizace prohlídek
- Administrativa související s pronájmem, správa smluv
- Péče o stávající portfolio pronajatých prostor a rozvoj dlouhodobých vztahů s klienty
Požadujeme
- Zkušenosti v oblasti pronájmu nemovitostí nebo s podobným zaměřením
- Skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti
- Silnou motivaci dosahovat obchodních cílů
- Reprezentativní vystupování a profesionální přístup
- Anglický jazyk na úrovni B1 – B2
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalost MS Office
Nabízíme
- 40 – 80.000 Kč (fixní + bonusová část) horní výše není omezena
- 25 dní dovolené + sick days
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
- Vzdělávání včetně jazykového
- Další benefity
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vladimíra Marková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1204)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice