Pracovní náplň
- Zajištění efektivní údržby a provozu budov většinou komerčního charakteru
- Řízení spolupráce s dodavateli a externími servisními firmami
- Řešení požadavků nájemců– nastavení pro klientského servisu
- Vyhodnocování technických problémů a navrhování optimálních řešení
- Vedení a motivování techniků a ekonomicko správního oddělení
- Rozpočtové řízení pro zajištění správy budov
Požadujeme
- Vzdělání v technickém oboru a praxi v oblasti facility managementu
- Dobrou orientaci v technických aspektech budov a jejich technologiích
- Zkušenosti s vedením týmu a koordinací údržby nemovitostí
- Praxi s jednáním s externími dodavateli, podílení se na jejich výběru
- Schopnost ekonomického řízení oddělení
- Samostatnost, leadership, proaktivní přístup
Nabízíme
- 60 – 70.000 Kč fix+ měsíční bonusy
- V případě plnění plánu roční bonus ve výši 1- 2 mezd
- 25 dní dovolené + sick days
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
- Vzdělávání
- Další benefity
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vladimíra Marková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1165)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice