Pracovní nabídka
Služební auto k osobním účelům, možnost práce z domu v režimu např. 2 dny ve společnosti, 3 dny z domu.
Dejte nám o sobě vědět.
Co vás čeká:
- odpovědnost za řízení úseku energetika (elektro, ne-elektro, ČOV)
- koncipování podkladů pro strategická rozhodnutí v oblasti energetického hospodářství
- zpracování kalkulací a analýz spotřeby energie, nákladů na energie a další media včetně analýz cenového vývoje
- tvorba dlouhodobé i krátkodobé strategie pro nákup a hospodaření s energiemi (sledování vývoje cen energií a možností, připravuje plány energií na celý rok)
- rozvoj zaměstnanců, výchova personálních rezerv (6 přímých podřízených, přibližně 40 nepřímých)
- příprava technických podkladů pro smluvní vztahy s dodavateli i odběrateli v areálu vč. zajištění výběrových řízení
- zajištění jednání s orgány státní a veřejné samosprávy
- zajištění podkladů a odesílání výkazů za energie pro ČSÚ
- podílení se na přípravě plánů investic, rekonstrukcí a modernizací
- zpracovávání havarijních plánů, směrnic a pracovních postupů v oblasti energetiky a vodohospodářství
- zajišťování zpracování energetických auditů a energetického managementu
Co vám nabídneme:
- služební vozidlo i k soukromému použití
- pružnou pracovní dobu 37,5 hodiny týdně
- home office (po zaškolení např. 2 dny z Ústí, 3 dny z domu)
- příspěvek na penzijní připojištění 1 000 Kč měsíčně
- cafeterie 2 000 Kč měsíčně
- 5 týdnů dovolené
- pravidelné teambuildingové aktivity
- možnost využití rekreačních zařízení v Jizerských horách a Krkonoších za výhodné ceny
- skvělou dostupnost v centru města
- další balíček benefitů (věrnostní bonus, doporučení nové zaměstnance atd.)
Co od vás očekáváme:
- VŠ vzdělání (elektro/strojní)
- praxi na obdobné pozici ideálně 5 let
- zkušenosti s vedením a motivací týmu (okolo 20 lidí)
- vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti
- dobrou orientací v technické dokumentaci
- znalosti postupného nákupu energií, sledování vývoje cen energií, příprava plánů energií na celý rok
- angličtina na úrovni min. B2 pro komunikaci se zahraničními partnery
- pokročilé dovednosti v práci s PC
- odolnost vůči stresu
Jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Martina Tučková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Ústí nad Labem a okolí (216)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice