Pracovní náplň
Založení obchodního případu a jeho koordinace v SAPu
Komunikace se zákazníky (ČR,SK)
Tvorba reportů v MS Excel
Spolupráce a komunikace napříč společností (interní tým český, ale mailová komunikace se zahraničními kolegy a interní systémy jsou v AJ)
Požadujeme
Praxe na podobné pozici na oddělení zákaznického servisu, logistiky nebo plánování výroby
Znalost AJ - hlavně písemná znalost min. B1-B2
Znalost práce v MS Office, obzvlášť Excel na velmi dobré úrovni
Ochota učit se novým věcem
Proaktivita, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme
Příspěvek na stravování
5 týdnů dovolené
Příspěvek na dopravu
Příspěvek do Cafeterie
Možnost kariérního a platového růstu
Možnost odborných školení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Kuchařová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Referent v Karviné a okolí (10)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice