Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511 Brno

  • Plat: 27000 - 32000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Brno okres Brno-město
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Dominika Jechová
ID: 1902244 Aktualizováno před 2 dny

Hledáte novou pracovní příležitost v Brně? Baví vás práce v administrativě? Pak je tato pozice určena právě pro Vás!

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na administrativní a obchodní podpoře, správě zakázek a komunikaci se zákazníky. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a chuť se rozvíjet, rádi Vás přivítáme.

Zašlete nám svůj životopis.

Pracovní náplň

  • spolupráce s back office – archivace zakázek, příprava podkladů pro fakturaci, evidence milníků a docházky servisních techniků
  • evidence poptávek a základních údajů v CRM
  • podpora obchodního oddělení – monitoring veřejných soutěží, příprava nabídek a sledování komunikace se zákazníky
  • správa distribučního systému prodeje – komunikace s výrobními závody a zákazníky
  • kontrola a distribuce došlé pošty mezi pobočkami
  • agenda spojená s logistikou a nákupem pro pobočky Praha a Brno

Požadujeme

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
  • znalost AJ – úroveň alespoň B1 – komunikativní
  • zkušenost s administrativní nebo obchodní podporou výhodou
  • znalost práce na PC (MS Office, CRM systémy výhodou)
  • pečlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti
  • komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu
  • základní orientace v obchodních procesech a logistice výhodou

Nabízíme

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • služební telefon, notebook, kancelář 24/7
  • bonusy/prémie
  • ochranné pomůcky dle firemních standardů
  • nástup možný ihned

  • Firemní benefity:
  • firemní akce
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • možnost částečného Home Office
  • vlastní organizace náplně práce
  • zahraniční pracovní cesty
  • kurzy, školení
  • účast na zahraničních konferencích
  • dovolená 5 týdnů (4 týdny + 5 dní sick days)
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • stravenky/příspěvek na stravování
  • multisport karta
  • Místo výkonu práce: Brno

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Brno-město
Jobs Contact Personal, s.r.o.
30000 - 40000 Kč za měsíc
Brno (okres Brno-město)
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
30000 - 40000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.