Pracovní náplň
- Komunikace a support prodejního teamu
- Podílení se na marketingových aktivitách
- Spolupráce na cenotvorbě a vyhodnocování statistik výkonů
- Administrativní příprava reportů
- Podpora akvizice nových zákazníků a udržování vztahů se stávajícími
- Organizace meetingů a následný follow up
Požadujeme
- středoškolské vzdělání
- Soustředěnost a efektivnost při práci na více úkolech
- Schopnost komunikace v teamu
- Administrativní znalost MS Office
- Zkušenost s obchodem
- Angličtina na pokročilé úrovni - slovem písmem
Nabízíme
Zašlete nám Vaše CV a přijďte si za námi popovídat.
- Pravidelný homeoffice
- 25 dní dovolené + 2 sick days
- Dotované stravování
- Teambuildingové akce
- Profesní růst - práce na zajímavých projektech
Místo práce: Brno - město
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Veronika Malinská Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1177)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice