Pracovní náplň
- Zajištění administrativní a organizační podpory výroby
- Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
- Správa objednávek a fakturace
- Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání
- Praxi na pozici v administrativě ideálně ve výrobní společnosti
- Anglický jazyk pro denní komunikaci
- Znalost MS Office, ERP systémů
Nabízíme
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se klíčovým členem administrativního týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ
- 13. mzdu
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost denního využití cizího jazyka
- Příspěvek na dopravu
- Vzdělávací kurzy a školení
- Příspěvek na stravování
- Stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
- Možnost kariérního rozvoje
- Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu zaměstnání: Praha
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Markéta Holečková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Budova IBC Pobřežní 620/3
Praha
110 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (1301)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice