ID: 1901213
Aktualizováno
včera
Pracovní nabídka
Hledáme pečlivého/vou a organizovaného/nou brigádníka/brigádnici. Co bude mít na starost? Jako HR specialisti/specialistky na oblast vzdělávání máme na starost celou škálu školení pro naše lidi. Máme téměř 3 tisíce zaměstanců/zaměstnankyň, takže ve školení musíme mít opravdu pořádek. Hledáme někoho, kdo bude kurzy vypisovat v našem systému, odpovídat na dotazy zaměstnanců a vyřeší i nákladovou stránku. Odměnou Vám bude, že při řešení školení se můžete sami hodně naučit.
Co budete řešit?
• Doma budete v Outlooku a našem interním systému pro vypisování kurzů
• Naučíte se i o nákupním procesu, budete zpracovávat nové objednávky na školení
• Budete komunikovat se zaměstnanci a reagovat na jejich dotazy
• Celková koordinace školení, která budete mít na starost – zajištění hladkého průběhu od začátku do konce
Koho hledáme?
• Studenta VŠ nebo člověka hledajícího dlouhodobou brigádu
• Pečlivého a samostatného člověka, který si umí efektivně organizovat práci
• Komunikačně schopného, protože bude v kontaktu se zaměstnanci banky
• Proaktivního řešitele, který si poradí s dotazy ke školením a zvládne efektivně komunikovat
• Zkušenost s administrativou nebo školeními výhodou, ale není nutná – důležitá je ochota učit se
Podmínky spolupráce
• Časová dotace: 20 hodin týdně
• Flexibilita: Nemusíte tu být každý den, je možné si práci rozvrhnout
• Možnost home office: Ano, obvykle se potkáváme 3 dny v kanceláři a 2 dny jsme na HO. Pokud budete někdy celý týden na HO, nic se nestane, důležité je, aby práce byla hotová a komunikace probíhala bez problémů :)
• Odměna: 150 Kč/hod
Co nabízíme?
• Dlouhodobou brigádu s možností flexibilní pracovní doby
• Možnost získat zkušenosti z oblasti HR, vzdělávání a administrativy
• Prostředí mezinárodní banky a příležitost rozvíjet se v korporátu
• Fajn tým a podporu při zaučení
Co budete řešit?
• Doma budete v Outlooku a našem interním systému pro vypisování kurzů
• Naučíte se i o nákupním procesu, budete zpracovávat nové objednávky na školení
• Budete komunikovat se zaměstnanci a reagovat na jejich dotazy
• Celková koordinace školení, která budete mít na starost – zajištění hladkého průběhu od začátku do konce
Koho hledáme?
• Studenta VŠ nebo člověka hledajícího dlouhodobou brigádu
• Pečlivého a samostatného člověka, který si umí efektivně organizovat práci
• Komunikačně schopného, protože bude v kontaktu se zaměstnanci banky
• Proaktivního řešitele, který si poradí s dotazy ke školením a zvládne efektivně komunikovat
• Zkušenost s administrativou nebo školeními výhodou, ale není nutná – důležitá je ochota učit se
Podmínky spolupráce
• Časová dotace: 20 hodin týdně
• Flexibilita: Nemusíte tu být každý den, je možné si práci rozvrhnout
• Možnost home office: Ano, obvykle se potkáváme 3 dny v kanceláři a 2 dny jsme na HO. Pokud budete někdy celý týden na HO, nic se nestane, důležité je, aby práce byla hotová a komunikace probíhala bez problémů :)
• Odměna: 150 Kč/hod
Co nabízíme?
• Dlouhodobou brigádu s možností flexibilní pracovní doby
• Možnost získat zkušenosti z oblasti HR, vzdělávání a administrativy
• Prostředí mezinárodní banky a příležitost rozvíjet se v korporátu
• Fajn tým a podporu při zaučení
Kontakt - zadavatel pozice
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. Želetavská 1525 PrahaOdpovědná osoba: Valentina Gaeblova Telefon: Zobrazit tel. číslo
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (1301)
Praha
GUDMUND s.r.o.
35000 Kč za měsíc
před týdnem
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
40000 - 45000 Kč za měsíc
před týdnem
Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
30000 - 45000 Kč/měsíc
aktivní nabídka
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
200 Kč za hodinu
Částečný úvazek
aktivní nabídka
Praha
Hofmann Wizard s.r.o. Import
45000 - 55000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice