Administrátor expedice a skladu Praha

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: OZP, Jen ranní směna
  • Místo pracoviště: Praha
ID: 1901162 Aktualizováno včera

Ahrend je jednou z největších a nejúspěšnějších mezinárodních společností vyrábějících kancelářský nábytek. Svůj dosavadní úspěch stavíme zejména na dobrých lidech, kteří s sebou přinášejí každý den úsměv, cenné zkušenosti a vědomosti, a také spoustu dobrých nápadů, které nás neustále posouvají dále.

Pracovní náplň

Co vás čeká:

Jsme výrobní a obchodní společnost s několika obchodními jednotkami, a proto jsou i naše sklady rozděleny na určité servisní části.

Jako Koordinátor expedice budete odpovídat za fungování přidělené obchodní jednotky.
V této pozici je nutné kontrolovat veškeré uzlové body na každodenní bázi. Tedy:
  • Včasné dodání zboží z výroby do skladu
  • Kontrola dostupnosti obchodního zboží pro denní expedici
  • Případné termínové kolize a jejich okamžitá komunikace, a řešení
  • Kontakt s asistentským centrem přiděleného střediska (plány výroby, plány dodávek, změny u klientů apod.)
  • Již stanovené termíny expedice (odjezdy a příjezdy partnerských dopravců, dodavatelů a dalších partnerů)
  • Organizace pracovníků v daných částech skladu
  • Zadávání veškeré skladové a expediční dokumentace do interního systému
  • Práce s tabulkami (excel)
  • Řešení uskladnění odložených nebo nevyzvednutých zásilek
  • Účast na pravidelných poradách (výrobní dispečink a další pravidelné porady)
  • Další potřebné úkony související s denním provozem expedice a skladů

Požadujeme

  • Požadované vzdělání: Minimálně SŠ/ SOŠ
  • Základní znalost anglického jazyka bude výhodou
  • Znalost práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel/ Word)
  • Komunikační schopnosti, a to nejen s kolegy, ale také se zákazníky. Prozákaznický přístup je v této pozici velmi důležitý
  • Organizační schopnosti
  • Schopnost řešit problémy, kolizní situace
  • Schopnost nižší úrovně managementu
  • Technické přemýšlení
  • Schopnost pracovat pod tlakem
  • Analytické myšlení
  • Základy logistiky
  • Zeměpisný přehled (členské státy EU, druhy přepravy do určitých zemí a podobné informace)


Nabízíme

  • Stabilní práci ve společnosti s dlouholetou tradicí
  • Čisté pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Zaměstnanecké výhody, příplatky a odměny (bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na stravování, firemní kantýna, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, firemní akce)
  • Motivační mzdové ohodnocení
  • Možnost nástupu dohodou

Kontakt - zadavatel pozice

Ahrend a.s.

Odpovědná osoba: Monika Fiedlerová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.ahrend.com

Adresa:
U Továren 770/1b
Praha 10
102 00

Ahrend a.s.

Co o sobě říká společnost Ahrend a.s.?

Ahrend je jednou z největších a nejúspěšnějších mezinárodních společností vyrábějících kancelářský nábytek. Svůj dosavadní úspěch stavíme zejména na dobrých lidech, kteří s sebou přinášejí každý den úsměv, cenné zkušenosti a vědomosti, a také spoustu dobrých nápadů, které nás neustále posouvají dále.

aktivní nabídka
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
90000 - 110000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrátor expedice a skladu.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.