Ahrend je jednou z největších a nejúspěšnějších mezinárodních společností vyrábějících kancelářský nábytek. Svůj dosavadní úspěch stavíme zejména na dobrých lidech, kteří s sebou přinášejí každý den úsměv, cenné zkušenosti a vědomosti, a také spoustu dobrých nápadů, které nás neustále posouvají dále.
Pracovní náplň
Jsme výrobní a obchodní společnost s několika obchodními jednotkami, a proto jsou i naše sklady rozděleny na určité servisní části.
Jako Koordinátor expedice budete odpovídat za fungování přidělené obchodní jednotky.
V této pozici je nutné kontrolovat veškeré uzlové body na každodenní bázi. Tedy:
- Včasné dodání zboží z výroby do skladu
- Kontrola dostupnosti obchodního zboží pro denní expedici
- Případné termínové kolize a jejich okamžitá komunikace, a řešení
- Kontakt s asistentským centrem přiděleného střediska (plány výroby, plány dodávek, změny u klientů apod.)
- Již stanovené termíny expedice (odjezdy a příjezdy partnerských dopravců, dodavatelů a dalších partnerů)
- Organizace pracovníků v daných částech skladu
- Zadávání veškeré skladové a expediční dokumentace do interního systému
- Práce s tabulkami (excel)
- Řešení uskladnění odložených nebo nevyzvednutých zásilek
- Účast na pravidelných poradách (výrobní dispečink a další pravidelné porady)
- Další potřebné úkony související s denním provozem expedice a skladů
Požadujeme
- Požadované vzdělání: Minimálně SŠ/ SOŠ
- Základní znalost anglického jazyka bude výhodou
- Znalost práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel/ Word)
- Komunikační schopnosti, a to nejen s kolegy, ale také se zákazníky. Prozákaznický přístup je v této pozici velmi důležitý
- Organizační schopnosti
- Schopnost řešit problémy, kolizní situace
- Schopnost nižší úrovně managementu
- Technické přemýšlení
- Schopnost pracovat pod tlakem
- Analytické myšlení
- Základy logistiky
- Zeměpisný přehled (členské státy EU, druhy přepravy do určitých zemí a podobné informace)
Nabízíme
- Stabilní práci ve společnosti s dlouholetou tradicí
- Čisté pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Zaměstnanecké výhody, příplatky a odměny (bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na stravování, firemní kantýna, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, firemní akce)
- Motivační mzdové ohodnocení
- Možnost nástupu dohodou
Kontakt - zadavatel pozice
Ahrend a.s.Odpovědná osoba: Monika Fiedlerová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.ahrend.com
Adresa:
U Továren 770/1b
Praha 10
102 00
Co o sobě říká společnost Ahrend a.s.?
Ahrend je jednou z největších a nejúspěšnějších mezinárodních společností vyrábějících kancelářský nábytek. Svůj dosavadní úspěch stavíme zejména na dobrých lidech, kteří s sebou přinášejí každý den úsměv, cenné zkušenosti a vědomosti, a také spoustu dobrých nápadů, které nás neustále posouvají dále.
Další volná místa práce na pozicích Administrátor, Koordinátor expedice v Praze a okolí (24)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice