Asistent/ka obchodního oddělení - Praha 5

  • Typ úvazku: Plný úvazek, Částečný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe
  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: PARTNER 4 JOB s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Jana Lžičařová
ID: 1900812 Aktualizováno dnes

Společnost PROTECT PARTS s.r.o. se zabývá nákupem a prodejem plechů převážně se zaměřením na různé druhy pancířů. Materiál nakupujeme od těch nejvýznamnějších světových výrobců. Z pancířů vyrábíme také polotovary jako jsou třeba výpalky, ohraněné nebo zakružené díly, obrobky či celé kompletní sestavy. Svým zákazníkům také nabízíme odborné poradenství při tvorbě prototypů a jejich následné sériové výrobě.

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Pracovní náplň

Pozice zahrnuje širokou škálu činností napříč celým obchodním procesem. Co vás tedy všechno čeká?

  • Komunikace se stávajícími i novými zákazníky
  • Tvorba cenových kalkulací a nabídek
  • Dohled nad průběhem zakázky až do jejího dokončení
  • Zadávání podkladů pro fakturaci a kontrola faktur

Požadujeme

Potřebujeme právě vás, protože:

  • Jste aktivní a baví vás komunikovat s lidmi v českém, ale i anglickém nebo německém jazyce (ideálně oba cizí jazyky, ale není podmínkou)
  • Chcete být součástí zajímavých obchodních projektů
  • Vyznáte se trochu v technické dokumentaci (výhoda, nikoliv podmínka)
  • Jste pečlivá/ý a dotahujete věci důsledně do konce

Nabízíme

  • Myslíme si, že se u nás můžete hodně naučit
  • Do všech procesů vás zaškolí zkušení kolegové, kteří svou práci dělají opravdu dobře a poté můžete pracovat formou home office
  • Nabídneme vám jazykový kurz, pokud si budete chtít zlepšovat své jazykové dovednosti
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování, finanční bonusy
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP, na MultiSport kartu
  • Férové jednání, stabilní spolupráce
  • Firemní parkovací místa v budově
  • Pracovní doba pondělí - pátek

Poznámka

Odpovědí na tento inzerát uděluji souhlas společnosti PARTNER 4 JOB s.r.o., IČO použijte odpovědní formulář, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 221367, zastoupenou paní Janou Lžičařovou, jednatelkou společnosti (dále jen „Správci“), aby ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a zákona č. 480/2004 Sb. o šíření obchodních sdělení zpracovával osobní údaje obsažené v mém životopise i v případných dalších osobních materiálech (dále je „Osobní údaje“). Dále uděluji souhlas s poskytnutím mých Osobních údajů třetím stranám, tj. právnickým osobám, které o ně projeví zájem z důvodu možnosti budoucího zaměstnání mé osoby, za předpokladu, že o takovém kroku budu Správcem telefonicky, elektronickou poštou nebo osobně informován a potvrdím touto cestou svůj souhlas v každém jednotlivém případě. Souhlasím, aby mé Osobní údaje byly interně zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k navázání nového pracovního poměru. Souhlasím, aby i poté byly mé Osobní údaje v rozsahu nezbytně nutném uchovány v archivu Správce. Beru na vědomí, že mohu od Správce požadovat přístup k mým Osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, rovněž mohu uplatnit právo na přenositelnost údajů. Beru na vědomí, že mohu kdykoli tento svůj souhlas odvolat a požádat o vyjmutí svých Osobních údajů ze systému, případně archivu Správce a skartování, případně navrácení veškerých písemných osobních materiálů. Beru na vědomí, že údaje nejsem povinen poskytnout.

Kontakt - zadavatel pozice

PARTNER 4 JOB s.r.o.

Odpovědná osoba: Jana Lžičařová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.partner4job.cz/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…

Adresa:
Na poříčí 1052/42,110 00 Praha 1
Praha 1
110 00

PARTNER 4 JOB s.r.o.

Co o sobě říká společnost PARTNER 4 JOB s.r.o.?

Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.

Hlavní specializace:

- Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
- Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)

Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další..

Poradenství v oblasti pracovněprávních vztahů:

- Personální audit-aplikace novely zákoníku práce s ohledem k požadavkům zaměstnavatele
- Kontrola pracovních smluv, dodatků, mzdových výměrů
- Pracovní doba a její rozvržení
- Vznik, změna a skončení pracovního poměru
- Průběžné pracovněprávní poradenství
- Možnost zastupování zaměstnavatele při kontrolách Státního úřadu inspekce práce

Praha
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
35000 - 50000 Kč/měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodního oddělení - Praha 5.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.