Pracovní náplň
Komunikace se zákazníky v oblasti externích reklamací a řešení interních reklamací
Koordinace nápravných opatření vyplývající z reklamací
Zodpovědnost za FMEA a vyhodnocování kvality
Spolupráce při implementaci nových výrobků
Průběžné vyhodnocování procesů
Požadujeme
Min. středoškolské vzdělání s maturitou
Znalost metodiky 8D, FMEA a nástrojů kvality (5Why / Ishikawa)
Znalost anglického jazyka (B2)
Znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook)
Orientace v technické dokumentaci
Nabízíme
Možnost kariérního růstu
Týden dovolené navíc
Příspěvek do kafetérie
Příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněné volání u mobilního operátora T-mobile i pro rodinné příslušníky
Dotované stravování v areálu společnosti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Hermannová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Inženýr zákaznické kvality v Opavě a okolí (916)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice