Pracovní náplň
Náplň práce:
- příjem zakázek telefonicky i písemně
- příprava podkladů pro opravu a administrativní práce spojené s materiálem
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxe min. 5 let
- komunikační dovednosti
- orientace v technických názvech
- znalost českého pravopisu
- znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook
Nabízíme
- zkrácený úvazek
- práce v nekuřáckém prostředí
- běžné pracovní prostředí
Místo práce: Brno-město
Termín nástupu: duben 2025 nebo po dohodě
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Dispečer v Brně a okolí (42)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice