Pracovní nabídka
Co Vás na této pozici čeká?
- Především administrativa spojená s vedením obchodních případů – vyřizování objednávek, fakturace, reklamace od A do Z
- Budete vyhledávat vhodné dodavatele a objednávat zboží
- Budete udržovat komunikaci s dodavateli a monitorovat dodržování termínů dodání
- Náplní práce bude i organizace přepravy zboží na sklad
- Budete provádět likvidaci faktur od dodavatelů
- Spolupracovat při příjmu zboží do skladu
- Budete zajišťovat správnost a úplnost informací ve skladových kartách v IS Helios.
- Budete plnit další úkoly související s nákupní agendou.
Co nabízíme?
- zapojení do firemního vzdělávacího programu s možností rozvoje a prohlubování profesních znalostí
- částečně hrazené relaxační pobyty
- budete mít k dispozici veškeré potřebné pracovní vybavení
- velkým benefitem je hrazená zdravotní péče
- příjemných 5 týdnů dovolené
- stravenky
Ideální kandidát?
- Pečlivost a spolehlivost a týmový duch hrají důležitou roli
- SŠ nebo vyšší odborné vzdělání
- Hledáme někoho, kdo bude komunikativní
- Kandidát s komunikativní angličtinou
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Karolína Rokosová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozicích Referent, Obchodní referent v Praze a okolí (126)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice