Pracovní náplň
- Denní komunikace se zákazníky
- Zadávání objednávek do systému
- Objednávání zboží u dodavatele
- Fakturace
- Správa agendy katalogů
- Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Znalost balíčku MS OFFICE
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Znalost programu Money S5 - výhodou
- Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
- Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/-KA (30 - 35.000 Kč)
- Práci v rodinné stabilní společnosti
- Příplatky za odpracované roky
- Týden dovolené navíc
- 2 Sickdays
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na jazykové kurzy
- Místo výkonu práce: Brno Řečkovice
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Renáta Adámková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Referent, Obchodní referent v Brně a okolí (66)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice