Hledáme posilu do našeho týmu v Plzni!
Jsi čerstvá absolventka a hledáš svou první pracovní příležitost? Baví tě komunikace s lidmi a máš organizační schopnosti? Chceš pracovat v příjemném kolektivu a získat cenné zkušenosti v oblasti personalistiky? Pak hledáme právě tebe!
Pracovní náplň
- Administrativní činnosti (práce s PC, vedení evidence, apod.)
- Komunikace se zaměstnanci a poskytování servisu
- Organizace pracovních pohovorů s uchazeči o zaměstnání
- Aktivní vyhledávání vhodných kandidátů
- Další úkoly dle pokynů nadřízeného
- Přihlašování a odhlašování zaměstnanců:
- Administrativní úkony spojené se vznikem a zánikem pracovního poměru.
- Komunikaci s institucemi, které spravují sociální a zdravotní pojištění.
- Vedení a aktualizaci databáze zaměstnanců.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně absolventka)
- Aktivní řidičský průkaz sk. B a ochota řídit
- Základní znalost práce na PC (MS Office – Excel, Word, Outlook)
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Příjemné vystupování a proaktivní přístup
- Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
- Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
Nabízíme
- Práci na HPP (plný nebo zkrácený úvazek) nebo DPP
- Pravidelnou pracovní dobu (Po–Pá, 8:00–16:00)
- Možnost získání cenných zkušeností v oblasti personalistiky
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Možnost profesního růstu a seberealizace
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Služební notebook a telefon
Nástup: dle dohody
Poznámka
Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu zaslat email . V případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Těšíme se na tvůj životopis!
Kontakt - zadavatel pozice
Markmont s.r.oOdpovědná osoba: Nikola Paldusová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.markmont.eu
Adresa:
Mariánske Náměstí 100/12
Ostrava
130 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Plzni a okolí (759)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice