HR Generalist / vedoucí HR odd. (40 - 60.000 Kč) Žďár nad Sázavou

  • Plat: 40000 - 60000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Žďár nad Sázavou
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Tomáš Svoboda
ID: 1900279 Aktualizováno včera

Pracovní náplň

Hledáme do našeho týmu zkušenou a motivovanou vedoucí personalistku, která bude hrát klíčovou roli v rozvoji našeho HR oddělení a podpoří růst a stabilitu společnosti.

  • koordinace a vedení HR oddělení
  • nábor a výběr zaměstnanců
  • tvorba a implementace HR strategií
  • zajištění pracovního práva a legislativy
  • komunikace se zaměstnanci
  • reportování a analýzy

Požadujeme

  • min. středoškolské vzdělání
  • ideálně 3-5 let zkušeností v oblasti personalistiky, z toho alespoň 1 rok na vedoucí pozici
  • znalost pracovního práva a aktuálních HR trendů
  • silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést a motivovat tým.
  • proaktivní přístup, samostatnost a schopnost řešit náročné situace.
  • výborná znalost MS Office, znalost HR systémů je výhodou.
  • týmový hráč s ochotou přinášet nové nápady a inovace.

Nabízíme

  • 25 dnů dovolené
  • výhodný mobilní tarif
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na dovolenou
  • podporujeme osobní i profesní rozvoj (např. jazykové kurzy)
  • pořádáme firemní akce
  • občerstvení na pracovišti zdarma

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.

Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Velká Bíteš (okres Žďár nad Sázavou)
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
80000 - 100000 Kč za měsíc
Velká Bíteš (okres Žďár nad Sázavou)
Brno

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici HR Generalist / vedoucí HR odd. (40 - 60.000 Kč).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Žďár nad Sázavou můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.