Pracovní náplň
- koordinace a vedení HR oddělení
- nábor a výběr zaměstnanců
- tvorba a implementace HR strategií
- zajištění pracovního práva a legislativy
- komunikace se zaměstnanci
- reportování a analýzy
Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání
- ideálně 3-5 let zkušeností v oblasti personalistiky, z toho alespoň 1 rok na vedoucí pozici
- znalost pracovního práva a aktuálních HR trendů
- silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést a motivovat tým.
- proaktivní přístup, samostatnost a schopnost řešit náročné situace.
- výborná znalost MS Office, znalost HR systémů je výhodou.
- týmový hráč s ochotou přinášet nové nápady a inovace.
Nabízíme
- 25 dnů dovolené
- výhodný mobilní tarif
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování
- příspěvek na dovolenou
- podporujeme osobní i profesní rozvoj (např. jazykové kurzy)
- pořádáme firemní akce
- občerstvení na pracovišti zdarma
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Tomáš Svoboda Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici HR Generalist ve Žďáru nad Sázavou a okolí (401)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice