Umíš prodat cokoli – od tužky po tahač? A co takhle obchodovat rovnou s náklaďáky? Hledáme ostříleného obchodníka, který si troufne na B2B, nebojí se vyjednávat, cestovat a uzavírat velké obchody. Výměnou nabízíme férové provize, služební auto a obchodní svobodu!
Pracovní náplň
- Strategický rozvoj obchodních aktivit v rámci ČR nebo přiděleného regionu.
- Identifikace a akvizice nových klientů v segmentu malých a středních dopravních a logistických společností.
- Komplexní obchodní aktivity, včetně nákupu, prodeje a pronájmu nákladních automobilů, přívěsů a návěsů dle individuálních potřeb zákazníků.
- Vedení obchodních jednání, podepisování smluv a nastavení obchodních podmínek v souladu s interními předpisy a právními předpisy.
- Příprava technických specifikací pro nákladní automobily, přívěsy a návěsy na základě požadavků zákazníka.
- Příprava cenových nabídek na financování dopravních zařízení prostřednictvím finančního nebo operativního leasingu.
- Budování a udržování dlouhodobých obchodních vztahů se zákazníky s cílem maximalizovat jejich spokojenost a loajalitu.
- Sledování finanční kázně klientů – pravidelná kontrola úhrad za poskytované služby.
- Reporting obchodních výsledků a klíčových ukazatelů výkonnosti přímo vedení společnosti (CEO).
- Práce s CRM systémem a dalšími interními systémy.
Požadujeme
- Ochotu cestovat alespoň dvakrát týdně do Rakouska a tři dny pracovat v terénu po celém ČR.
- Prokazatelné zkušenosti s aktivním prodejem, ideálně v oblasti prodeje nákladních automobilů, přívěsů, návěsů, či jiné dopravní techniky.
- Zkušenosti v B2B segmentu – schopnost komunikovat s korporátními klienty a vyjednávat obchodní podmínky na profesionální úrovni.
- Anglický jazyk – komunikativní úroveň, německý jazyk – výhodou.
- Vynikající obchodní a komunikační dovednosti, proaktivní přístup k zákazníkům a schopnost identifikovat nové obchodní příležitosti.
- Znalost finančního a operativního leasingu výhodou.
- Schopnost analyzovat trendy na trhu a upravit prodejní strategii tak, aby maximalizovala prodejní výsledky.
- Samostatnost, silné organizační schopnosti a strategické myšlení při plánování a realizaci obchodních aktivit.
Nabízíme
- Motivující finanční ohodnocení od 125 000 brutto.
- Variabilní složka – bonusy.
- Služební automobil.
- Pc a telefon.
- Pracovní místo v prosperující rakouské společnosti.
Poznámka
Lokalita: Česká republika a Rakousko.
Mzda: Od 125 000 hrubého + variabilní část.
Nástup: možný ihned.
Kontakt - zadavatel pozice
GUDMUND s.r.o.Odpovědná osoba: Barbora Nováková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Francouzská 299/98
Praha 10
101 00
Co o sobě říká společnost GUDMUND s.r.o.?
Jsme personálně-poradenská společnost, s mateřskou společností v německém Stuttgartu.
V České republice fungujeme od roku 2008 a od této doby pomáháme najít pracovníkům uplatnění na trhu práce. Dbáme na odborný, profesionální a HLAVNĚ lidský přístup.
Zakládáme si na tom, aby naše společnost byla společností, na kterou se budete rádi obracet při hledání zaměstnání.
Další volná místa práce na pozici Area Sales Manager v Brně a okolí (1041)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice