Office & Executive Asitent/ka

  • Zadavatel: Advantage Consulting, s.r.o.
    Pobočka Brno
  • Odpovědná osoba: Petr Hykel THEONES
ID: 1900117 Aktualizováno dnes

Pracovní náplň

  • Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.
  • Administrativní podpora – tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.
  • Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.
  • Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.
  • Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.
  • Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).
  • Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).
  • Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.
  • Plánování schůzek a správa diářů.
  • Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.
  • Připomínání nedokončených úkolů.
  • Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Technicky zdatného uživatele – dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.
  • Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.
  • Organizovanou a spolehlivou osobnost – schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.
  • Komunikačně zdatného člověka – profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.
  • Administrativně schopného kandidáta – zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.
  • Člověka s odolností vůči stresu – schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.
  • Znalost angličtiny základní.
  • ŘP sk. B.

Nabízíme

Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!

Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Mobilní telefon k soukromému využití.
  • Stravenkový paušál.
  • Krásné kanceláře v centru Brna.
  • Pracovní dobu 8:00 – 16:30.
  • Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.
  • Možnost parkování v garáži.
  • Nástup možný ihned.

Kontakt - zadavatel pozice

Advantage Consulting, s.r.o.

Odpovědná osoba: Petr Hykel THEONES Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.acjobs.cz/?page=1

Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00

Advantage Consulting, s.r.o.
Brno

Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

aktivní nabídka
Brno (okres Brno-město)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
35000 - 45000 Kč/měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Office & Executive Asitent/ka.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.