Pracovní náplň
- Podpora exportního oddělení - zpracování smluv, zalistování nových klientů ,aj.
- Kontrola hladkého průběhu plateb a stavu objednávek
- Finanční analýzy a podpora v alokace financí v rámci obchodu
- Práce v systému SAP, reporty a kontrola
Požadujeme
- Vzdělání středoškolské v oblasti ekonomie apod.
- Zkušenost z oblasti finančních operací, obchodních financí, účetnictví , exportu, apod.
- Znalost ohodnocení úvěrových smluv, ohodnocení rizik, smluv aj.
- Risk management
- Orientace ve vývozních clech a exportu
- Práce v SAP a MS Excel
- Komunikativní AJ
Nabízíme
Zašlete nám Vaše CV pro více informací
- Možnost pravidelného HO
- Pružná pracovní doba
- PRáce na mezinároních projektech
- Profesní růst
- 25 dnů dovolené
- Penzijní připojištění
- Výhodné telefonní tarify
Místo práce: Pardubický kraj
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Veronika Malinská Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (771)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice