Pracovní náplň
- správa administrativní agendy
- organizace a koordinace kancelářských záležitostí
- komunikace s externími i interními partnery
- práce v interním systému
- zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí
Požadujeme
- středoškolské vzdělání s maturitou
- zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
- znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- výhodou, znalost docházkového systému
- výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“
- samostatnost a proaktivní přístup
- reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme
- odpovídající odměna a mzdový růst
- osobní ohodnocení
- motivační systém odměňování
- pružná pracovní doba
- školení potřebná pro profesní rozvoj
- služební telefon
- výborná dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování
- Lokalita: Brno – Hády 994/2b
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1040)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice