Podpora prodeje – administrátor zakázek Kralupy nad Vltavou

  • Zadavatel: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
  • Odpovědná osoba: personální konzultant
ID: 1899913 Aktualizováno minulý měsíc

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, společnost, která je leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení a výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, hledáme vhodného kandidáta na pozici Podpora prodeje – administrátor zakázek.

Náplň práce:
  • Vytváření nabídek pro stávající a nové zákazníky na základě podkladů od obchodníka
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Komunikace ze stávajícími zákazníky ohledně objednávek, termín dodání, reklamací a servisních služeb
  • Každodenní komunikace se zákazníky – osobně, telefonicky i e-mailem
  • Zadávání zakázek a klientských dat do interního systému
  • Spolupráce s dalšími odděleními při řešení větších zakázek a servisních požadavků

Požadujeme:
  • SŠ vzdělání
  • Znalost angličtiny (pro jednání se zákazníky v zahraničí) - výhodou
  • Praxe z obchodu v oblasti technických produktů – výhodou
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce
  • Aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost
  • Prezentační dovednosti, zápal pro obchod
  • Příjemné vystupování
  • Technické myšlení
  • MS Office - pokročilá úroveň

Nabízíme:
Platové rozmezí 37 000 – 40 000 Kč/měsíc


  • Důkladné zaškolení
  • Smartphone, laptop
  • Home office
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvky na stravování
  • Pravidelné vzdělávací kurzy a školení zaměřené na obchodní dovednosti
  • Občerstvení na pracovišti
  • Spolupráce na HPP
  • Nástup možný ihned nebo dohodou
  • Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Kontakt - zadavatel pozice

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Odpovědná osoba: personální konzultant Telefon: klikněte pro zobrazení Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: https://www.predvyber.cz/

Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Podpora prodeje – administrátor zakázek.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Mělník můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.