Pracovní náplň
- Podpora nákupního oddělení v administrativních procesech
- Příprava a koordinace poptávkových řízení, včetně smluvních podkladů
- Jednání s dodavateli a interními zákazníky
- Zpracování reportů a analýz
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni
- Alespoň základní zkušenost s přípravou smluv
- Schopnost vyjednávat, organizovat a komunikovat
- Analytické myšlení a smysl pro detail
- Uživatelskou znalost MS Office
Nabízíme
Pro významného klienta hledáme posilu do týmu na pozici:
REFERENT/KA NÁKUPU S AJ (33.000 - 37.000 Kč)
- Zkrácenou a flexibilní pracovní dobu
- Možnost home officů
- 25 dnů řádné dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní pojištění/po zapracování
- Teambuildingové akce
- Finanční bonusy (za doporučení, za dárování krve, aj.)
- Možnost výhodného mobilního tarifu i pro rodinu
- Cafeterii
- Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Nikola Kolářová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Referent v Ústí nad Labem a okolí (12)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice