Pracovní nabídka
Pokud vás baví řešit problémy, daří se vám v dynamickém prostředí a chcete se podílet na zajímavém projektu, budeme rádi, když se nám ozvete!
náplň práce:
- zákaznická podpora - pomoc klientům při vyřizování žádostí a ověřování dokumentů
- administrativní úkoly - vyřizování kontroly a zpracování dokumentů
- komunikace - vyřizování telefonických a e-mailových dotazů, poskytování informací o finančních službách a řešení požadavků zákazníků
- spolupráce s dalšími odděleními pro zajištění spokojenosti zákazníků
co vám nabídneme
- možnost práce z domova až 90 % času
- měsíční bonusy
- 25 dní dovolené + 2 dny zdravotního volna
- vzdělávací programy a jazykové kurzy
- příspěvek na penzijní připojištění
- práce na hlavní pracovní poměr
- teambuildingové aktivity
- příjemné pracovní prostředí
- přátelský kolektiv
co od vás očekáváme
- čeština (na úrovni rodilého mluvčího)
- středoškolské vzdělání s maturitou
- zkušenost v customer service výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Customer service, Zákaznická podpora v Brně a okolí (59)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice