Asistentka vedení společnosti / Recepční (m/ž) Brno

  • Zadavatel: Randstad HR Solutions s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Klaudia Szofer
ID: 1899836 Aktualizováno před týdnem

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, moderní stavební společnost, hledáme organizačně schopnou, pečlivou a komunikativní asistentku vedení společnosti / recepční, která se postará o plynulý chod recepce a administrativní podporu kanceláře.

náplň práce

  • uvádění návštěv a správa recepce
  • administrativní podpora kanceláře a vedení společnosti
  • organizace zásobování a tendrů na kancelářské potřeby
  • správa zásilek, pošty a komunikace s přepravci
  • evidence a správa vozového parku, pojištění a dálničních známek
  • péče o IT vybavení, tarify a vyúčtování služeb
  • pomoc při onboardingu nových zaměstnanců
  • organizace firemních akcí a eventů

co vám nabídneme

  • služební notebook a mobil
  • roční bonusy
  • 25 dni dovolené
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • příspěvek na stravování
  • osobní kvalifikační růst
  • příjemné pracovní prostředí
  • přátelský kolektiv
  • zázemí silné společností

co od vás očekáváme

  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • znalost MS Excel a dalších kancelářských programů
  • příjemné a profesionální vystupování
  • řidičský průkaz sk. B - výhodou

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Kontakt - zadavatel pozice

Randstad HR Solutions s.r.o.

Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.randstad.cz/

Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00

Randstad HR Solutions s.r.o.

Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Brno (okres Brno-město)
APROFES, s.r.o.
30 000Kč - 35 000Kč

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistentka vedení společnosti / Recepční (m/ž).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.