Pracovní náplň
- administrace oprávnění k bankovním účtům, platebních karet, platebních terminálů, bankovních záruk,
- pravidelné reporty o stavu peněžních zůstatků na účtech podniku,
- ad-hoc finanční přehledy,
- spolupráce na sestavení účetní závěrky podniku,
- plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucího odboru,
- zástup v případě nepřítomnosti kolegů.
Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru,
- 2 roky zkušeností s prací v bankovnictví nebo pojišťovnictví na obdobné pozici výhodou,
- znalost podvojného účetnictví výhodou,
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Word, Excel (zejména vzorce, analytické nástroje, tabulky, grafy, podmíněné formátování, atd.),
- anglický jazyk úroveň B2 výhodou,
- řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič,
- osobní předpoklady: dobré úroveň komunikace, odpovědný přístup, samostatnost, pečlivost, ochota učit se, loajalita, flexibilita,
- občanská a morální bezúhonnost.
Nabízíme
- zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci,
- odpovídající finanční ohodnocení, roční odměny,
- systém benefitů (příspěvek na penzijní a životní pojištění, stravné, 200 hodin dovolené, apod.).
Poznámka
Písemné nabídky včetně motivačního dopisu, strukturovaného životopisu zasílejte elektronicky na zaslat email do 31. 3. 2025.
Pracovní místo je vhodné pro muže i ženy.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit, a to bez udání důvodu.
Kontakt - zadavatel pozice
Lesy České republiky, s.p.
Odpovědná osoba: Lenka Voláková
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.lesycr.cz
Adresa:
Přemyslova 1106/19
Hradec Králové 8
500 08
Další volná místa práce na pozicích Referent, Účetní v Hradci Králové a okolí (29)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice