Pracovní náplň
- evidence a objednávky surovin a zboží
- monitoring efektivity provozu, evidence objednaných a prodaných porcí
- tvorba nabídek
- komunikace se strávníky, včetně obsluhy pokladny a výdeje obědů
- denní dohled nad dodržování legislativních a firemních standardů
- vedení týmu 3 podřízených
Požadujeme
- min. 2 roky praxe v gastronomii
- znalost práce na PC ( základní – word, excel, outlook)
- příjemné vystupování a prozákaznický přístup
- spolehlivost a chuť jít do práce srdcem
Nabízíme
- zázemí velké, stabilní české společnosti
- zvýhodněné stravování
- zaměstnanecké benefity
- jistotu pravidelné mzdy 15. dne v měsíci
- příjemné pracovní prostředí a velmi příjemný a profesionální tým
- práce PO-PÁ pouze ranní směny (5:30 - 14:00 hodin)
- víkendy a svátky volno
- 2 týdny celozávodní dovolené v létě, 2 týdny přes Vánoce
- nástup možný ihned
Kontakt - zadavatel pozice
GTH catering a.s.Odpovědná osoba: Marek Čížek Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://gth.cz/
Adresa:
Tomíčkova 2144/1
Praha 4
148 00
Co o sobě říká společnost GTH catering a.s.?
GTH catering a.s.
Skupina GTH multicatering je úspěšná, stabilní a rychle rostoucí společnost, zajišťující stravování zejména v průmyslových podnicích, administrativě, v oblasti školního stravování, zdravotnictví a v Armádě ČR. Do kultury naší společnosti patří týmová práce, nadšení, flexibilita, vstřícnost, profesionalita a zodpovědnost.
Další volná místa práce v Rychnově nad Kněžnou a okolí (654)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice