ID: 1899353
Aktualizováno
před 2 dny
Pracovní náplň
Jedna z vedoucích světových společností hledá dynamického a organizovaného kandidáta/kandidátku na pozici ASISTENT/KA RETAILOVÉHO ODDĚLENÍ. Ideální kandidát/ka by měl/a mít rád/a administrativní práci a ovládat anglický jazyk.
Co nabízíme:
Vaší hlavní náplní práce bude:
Co nabízíme:
- Pestrá a flexibilní práce v moderním prostředí s přátelským kolektivem! :)
- Možnost seznámit se s různými oblastmi fungování firmy prostřednictvím projektových aktivit.
Vaší hlavní náplní práce bude:
- Organizace konferencí, teambuildingů a menších porad managementu, včetně plánování, koordinace účastníků, rezervace prostor a zajištění potřebné technické a logistické podpory
- Administrativní podpora retailového oddělení
- Tvorba a úpravy Powerpoint prezentací
- Zápisy z porad a zpracování reportů (základní znalost Excelu postačí)
- Spolupráce nebo samostatné vedení menších retailových projektů
- Občasné služební cesty
Požadujeme
- VŠ vzdělání (bakalářské, magisterské)
- Schopnost komunikovat plynně v anglickém jazyce
- Schopnost práce s MS Office, zejména Powerpointem a Excelem
- Základní orientace v ekonomických pojmech
- Zkušenosti z administrativy výhodou
Nabízíme
- Nápoje i ovoce na pracovišti po celý den
- 5 týdnu dovolené a firemní volno
- Stravenky 148 Kč/den
- Možnost dalších školení a kurzů
- Možnost ročních bonusů
- Možnost kariérního růstu ve velké firmě
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze a okolí (86)
Praha
Axial Personnel Agency, s.r.o.
Praha 1
Kariéra s.r.o.
Také na částečný úvazek
Praha 5
Engel & Völkers
35000 - 80000 Kč za měsíc
před 3 dny
Praha
Kariéra s.r.o.
25000 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice