Pracovní náplň
Co bude vaší náplní práce?
- Koordinace finančních a provozních aspektů realitních projektů
- Správa rozpočtů, kontrola nákladů a výnosů
- Komunikace s dodavateli, partnery, klienty a s bankovními institucemi
- Implementace ekonomických SW
- Příprava reportů, analýz a podkladů pro vedení společnosti
- Dohled nad smluvní dokumentací a administrativou související s nemovitostmi
- Spolupráce s účetním a právním oddělením
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Znalost účetnictví
- AJ/NJ výhodou
- Praxi v oblasti financí, provozního managementu nebo realit
- Schopnost organizace a samostatného řízení úkolů
- Analytické myšlení a orientaci v číslech
- Znalost práce s MS Office (Excel, Word)
- Výhodou je zkušenost s účetními nebo ERP systémy
- Komunikační a vyjednávací schopnosti
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
- Přátelské pracovní prostředí a podporu týmu
- Možnost profesního růstu a seberealizace
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenkový paušál
Místo výkonu zaměstnání: Justicia Consulting LTD, Vídeňská 1018/18, Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: admin@setup.partners
Pro bližší informace volejte na tel.: zobrazit tel. číslo - Jaroslava Parisi.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1177)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice