Pracovní nabídka
náplň práce:
- zodpovědnost za vedení týmu 4 account managerů pro české a moravské zákazníky
- rozvoj oddělení Vámi svěřených account managerů
- prodlužování smluv u stávajících přidělených zákazníků v Praze a Středočeském kraji
- navyšování obratu u stávajících zákazníků, záchrana výpovědí
- prodej ochranných pracovních pomůcek
- řešení reklamací a hledání řešení win-win
- sestavování, kontrola a vyhodnocení reportů za Vámi svěřený úsek
- práce v terénu, ale také na centrále společnosti
co vám nabídneme
- 13. plat podle výsledků oddělení
- služební auto k soukromým účelům
- možnost práce na home office
- 25 dní dovolení
- 2 dny Sick Days
- stravovací paušál
- příspěvek na penzijní připojištění až 2000 Kč měsíčně
- cafeterie, Multisport karta
- firemní produkty za zvýhodněnou cenu
- výhodný mobilní paušál pro Vás i rodinného příslušníka
co od vás očekáváme
- zkušenosti s vedením a motivací týmu obchodního oddělení
- zkušenost s obchodní činností nebo account managementem
- prozákaznický přístup a orientace na plnění daných cílů oddělení
- efektivní a férová komunikace
- znalost MS Office, znalost SAP výhodou
- řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat
- znalost NJ nebo AJ - výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Account Manager v Praze a okolí (1334)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice