ID: 1898205
Aktualizováno
minulý měsíc
Pracovní nabídka
Product Owner – Zlepšování zákaznické zkušenosti
Hledáme zkušeného Product Ownera, který bude hnací silou zlepšování zákaznické spokojenosti!
Chcete vytvářet strategie, které reálně zlepšují zákaznickou zkušenost? Máte analytické myšlení a dokážete propojit data s konkrétními opatřeními? Pokud hledáte roli, kde budete mít vliv na zákaznické cesty, procesy a loajalitu klientů, čtěte dál!
Co vás u nás čeká?
Definování a realizace strategií pro péči o zákazníky – analýza a optimalizace klientských cest.
Zavádění opatření na základě zákaznických průzkumů a Focus groups – podpora iniciativ napříč týmy.
Nastavení, měření a zlepšování retenčních procesů a loajalitních programů – KPI, průzkumy, zpětná vazba.
Spolupráce na sjednocení zákaznické péče v rámci firmy – zajištění konzistentní komunikace a procesů.
Spolupráce s interními týmy – úzké propojení s CRM, marketingem a online prodejem.
Analýza dat a tvorba doporučení pro zlepšení – hledání efektivních řešení na základě zákaznické zpětné vazby.
Co byste měli mít?
Zkušenosti s řízením zákaznické zkušenosti – ideálně z oblasti finančních služeb, automotive nebo e-commerce.
Praxi na podobné pozici – Product Owner, Project Manager nebo Customer Experience Specialist.
Silné analytické myšlení – schopnost pracovat s daty a přetvářet je v konkrétní opatření.
Schopnost strategicky přemýšlet a vidět věci v souvislostech.
Výborné komunikační dovednosti – spolupráce s různými týmy i externími partnery.
Pokročilou angličtinu nebo němčinu – budete ji aktivně využívat.
Výhodou bude, pokud máte:
Znalost CRM a analytických nástrojů pro správu zákaznických cest (např. Figma, Miro, Power BI).
Zkušenost s procesním řízením a nastavováním zákaznických strategií.
Co nabízíme?
Prostor pro realizaci nápadů – vaše práce bude mít reálný dopad na zákaznickou spokojenost.
Možnost pracovat na strategických projektech – s dlouhodobým vlivem na firmu i zákazníky.
Moderní pracovní prostředí – kanceláře s výhledem, kvalitní káva a skvělá atmosféra.
️ Work-Life balance – 5 týdnů dovolené, možnost home office a další výhody.
Atraktivní benefity – operativní leasing, penzijní připojištění, Multisport karta, vzdělávací kurzy a další.
Zaujala vás tato role? Pošlete nám své CV a připojte se k týmu, který mění zákaznickou zkušenost k lepšímu!
Hledáme zkušeného Product Ownera, který bude hnací silou zlepšování zákaznické spokojenosti!
Chcete vytvářet strategie, které reálně zlepšují zákaznickou zkušenost? Máte analytické myšlení a dokážete propojit data s konkrétními opatřeními? Pokud hledáte roli, kde budete mít vliv na zákaznické cesty, procesy a loajalitu klientů, čtěte dál!
Co vás u nás čeká?
Definování a realizace strategií pro péči o zákazníky – analýza a optimalizace klientských cest.
Zavádění opatření na základě zákaznických průzkumů a Focus groups – podpora iniciativ napříč týmy.
Nastavení, měření a zlepšování retenčních procesů a loajalitních programů – KPI, průzkumy, zpětná vazba.
Spolupráce na sjednocení zákaznické péče v rámci firmy – zajištění konzistentní komunikace a procesů.
Spolupráce s interními týmy – úzké propojení s CRM, marketingem a online prodejem.
Analýza dat a tvorba doporučení pro zlepšení – hledání efektivních řešení na základě zákaznické zpětné vazby.
Co byste měli mít?
Zkušenosti s řízením zákaznické zkušenosti – ideálně z oblasti finančních služeb, automotive nebo e-commerce.
Praxi na podobné pozici – Product Owner, Project Manager nebo Customer Experience Specialist.
Silné analytické myšlení – schopnost pracovat s daty a přetvářet je v konkrétní opatření.
Schopnost strategicky přemýšlet a vidět věci v souvislostech.
Výborné komunikační dovednosti – spolupráce s různými týmy i externími partnery.
Pokročilou angličtinu nebo němčinu – budete ji aktivně využívat.
Výhodou bude, pokud máte:
Znalost CRM a analytických nástrojů pro správu zákaznických cest (např. Figma, Miro, Power BI).
Zkušenost s procesním řízením a nastavováním zákaznických strategií.
Co nabízíme?
Prostor pro realizaci nápadů – vaše práce bude mít reálný dopad na zákaznickou spokojenost.
Možnost pracovat na strategických projektech – s dlouhodobým vlivem na firmu i zákazníky.
Moderní pracovní prostředí – kanceláře s výhledem, kvalitní káva a skvělá atmosféra.
️ Work-Life balance – 5 týdnů dovolené, možnost home office a další výhody.
Atraktivní benefity – operativní leasing, penzijní připojištění, Multisport karta, vzdělávací kurzy a další.
Zaujala vás tato role? Pošlete nám své CV a připojte se k týmu, který mění zákaznickou zkušenost k lepšímu!
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSTART s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Veronika Shaw Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Project Manager v Praze a okolí (1339)
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
65000 - 75000 Kč za měsíc
Praha 6
SPĚVÁČEK překladatelská agentura s.r.o.
150 - 180 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Praha 6
VITA software, s.r.o.
30000 - 60000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice