Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme administrativní pozici: ASISTENT/KA PRÁVNIČKY
Hledáme vhodné kandidátky/ty, které baví asistentská agenda, mají komunikativní znalost AJ nebo NJ a hledají dlouhodobou spolupráci.
Nabídneme Vám zajímavé pracovní místo přímo v centru Prahy, malý kolektiv (10 lidí), který spolu skvěle vychází jak na pracovišti, tak i mimo něj, motivující finanční ohodnocení + benefity.
Nástup je možný ihned/dle domluvy.
Pracovní náplň
správa spisů
správa datových schránek
koordinace s klienty, soudy a notáři
příprava podkladů pro fakturaci, včetně vystavovávání faktur
práce s interními programy
organizace pracovních cest – hotely, letenky apod.
plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání partnera kanceláře, či advokátů
Požadujeme
prokazatelné předchozí zkušenosti z oblasti administrativy, nebo role asistentky/ta
MS Office - běžná uživatelská znalost
AJ na komunikativní úrovni (B1- B2), nebo NJ
reprezentativní vystupování, loajálnost, zodpovědnost, komunikativnost, důslednost, samostatnost
Nabízíme
kolegiální tým, moderní pracovní prostředí
finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
25 dnů dovolené, motivační bonusy, multisport karta, benefit karta, stravenkový paušál, účast na firemních akcích, vzdělávací kurzy hrazené zaměstnavatelem
pracovní doba - pondělí - pátek 9:00 - 17.30 hod.
nástup možný ihned/dle domluvy
Kontakt - zadavatel pozice
Axial Personnel Agency, s.r.o.Odpovědná osoba: Petra Babková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.axial.cz/
Adresa:
Hybernská 1009/24
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1414)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice