Pracovní nabídka
Co Vás na pozici čeká?
- Postaráte se o administrativní podporu croos-dockového týmu
- Budete koordinovat spolupráci se skladem
- Zajistíte zpracování dat pro příjem a výdej zboží
- Postaráte se o odbavování řidičů
- Budete vypracovávat průvodní dokumentace
- Zajistíte denní operativu
- Budete pracovat ve směnném provozu – ranní (6:00 – 14:30) a odpolední (13:30 – 22:00) směny od pondělí do pátku, 1x za měsíc víkendová podpora (možno i vzdáleně)!!
Co bude Vaší odměnou?
- Zázemí stabilní společnosti
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost využití výhodného tarifu
️Ozvěte se nám pokud:
- Máte organizační schopnosti
- Nebojíte se komunikovat v anglickém jazyce (minimálně B1)
- Práce s balíčkem MS Office, především v Excelu Vám nedělá problém
- Jste komunikativní a prozákaznicky orientovaní
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Žofia Mrázková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Praze a okolí (1415)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice