Jste organizačně zdatná/ný? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s.r.o, a na trhu práce jsme již 33 let a pro naše obchodní oddělení v Brně - Bystrci hledáme novou kolegyni/nu na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až Pátek od 8:00 do 16:30 hodin
A kde se nachází naše kancelář?
V krásném prostředí Brně Bystrci, na ulici Jakuba Obrovského 1389/1b.
Pracovní náplň
Administrace, příprava a sledování procesu zadávacích řízení
Emailová a telefonická komunikaci
Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
Zadávání dat do PC, zpracovávání a archivování ukončených obchodních příležitostí
Marketingové aktivity prodeje, sociální sítě a Al
Požadujeme
Výbornou znalost českého jazyka
Organizační a komunikační schopnosti
Znalost práce s PC, AI, sociálních sítí a internetu
Čistý výpis z rejstříku trestů
Nabízíme
Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
Kontakt - zadavatel pozice
OLMAN SERVICE s. r. o.Odpovědná osoba: Lada Doné Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://olman.cz
Adresa:
J. Obrovského 1389/1b
Brno
635 00
Co o sobě říká společnost OLMAN SERVICE s. r. o.?
Firma OLMAN SERVICE s.r.o. zabývající se komplexními službami v oblasti správy nemovitostí a ostrahy objektů.
- stabilní a stále rozvíjející se společnost
- 30 let na trhu
- působíme ve více než 35 městech ČR
- nabízíme práci na HPP/DPP
- nabízíme zaměstnanecké benefity
- pracovní příležitost pro osoby se zdravotním omezením (OZP, OZZ)
Bližší informace na našem webu: www.olman.cz a seznam pracovní příležitostí v sekci Volná místa.
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1236)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice