ID: 1897442
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní náplň
Máte zkušenosti s administrativní podporou, baví vás organizace, práce s daty a komunikace napříč týmy?
Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant!
Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.
Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi
Příprava reportů, prezentací a korespondence
Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)
Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů
Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními
Správa kancelářských potřeb a evidence zásob
Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů
Další administrativní úkoly dle potřeby
Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant!
Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.
Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi
Příprava reportů, prezentací a korespondence
Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)
Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů
Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními
Správa kancelářských potřeb a evidence zásob
Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů
Další administrativní úkoly dle potřeby
Požadujeme
✅ Min. 2 roky zkušeností na administrativní pozici (Back Office Assistant, Office Assistant, Assistant Manager)
✅ Výborné organizační a time management dovednosti
✅ Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy
✅ Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)
✅ Samostatnost i schopnost práce v týmu
✅ Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
✅ Vynikající čeština/ slovenština,
✅ Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2
✅ Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)
✅ Výborné organizační a time management dovednosti
✅ Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy
✅ Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)
✅ Samostatnost i schopnost práce v týmu
✅ Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
✅ Vynikající čeština/ slovenština,
✅ Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2
✅ Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)
Nabízíme
Mzda: 45 000 – 55 000 Kč/měsíc brutto
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování
Výbava: Mobilní telefon + hardware
Pracovní režim: Hybridní práce
Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí
Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování
Výbava: Mobilní telefon + hardware
Pracovní režim: Hybridní práce
Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí
Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2Další volná místa práce na pozicích Back Office, Administrativní podpora, Assistant Manager v Praze a okolí (19)
Praha
GUDMUND s.r.o.
17000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Praha
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
před 4 dny
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
200 Kč za hodinu
Praha 5
Engel & Völkers
35000 - 80000 Kč za měsíc
Praha
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
před týdnem
Praha-východ, okolí Jesenice,Průhonic, Říčan...
PARTNER 4 JOB s.r.o.
55000 - 70000 Kč za měsíc
před týdnem
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
40000 - 45000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice