Pracovní náplň
Příprava reportů, prezentací a dalších podkladů
Komunikace převážně e-mailem (interně i externě)
Aktualizace firemních databází
Koordinace s dalšími odděleními
Správa kancelářských potřeb a podpora při organizaci meetingů a akcí
Požadujeme
Plynulou němčinu (B2/C1) a angličtinu (B2)
Češtinu na úrovni rodilého mluvčího
Zkušenost v administrativě nebo na obdobné pozici výhodou
Znalost MS Office (Excel, Word)
Organizační a komunikační dovednosti, smysl pro detail
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme
5 sick days
Stravenky
Služební telefon a notebook
Možnost částečné práce z domova
Příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři v Praze
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Kamila Čučvarová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Back Office, Administrativní podpora v Praze a okolí (94)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice