Pracovní náplň
Jsme společnost zabývající se výrobou a prodejem škrobárenských výrobků.
Více informací o společnosti naleznete na www.skrobarny.com.
Náplň práce:
- každodenní komunikace s tuzemskými zákazníky
- získávání nových zákazníků a rozšiřování spolupráce se stávajícími zákazníky
- služební cesty
- tvorba cenových nabídek
- příjem, zpracování a kontrola objednávek, koordinace procesů souvisejících s dodávkami
- administrativa a procesy související s požadavky zákazníků
- úzká spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání potravinářského nebo ekonomického směru
- pasivní znalost AJ
- schopnost vyjednávat, samostatnost, odpovědnost
- ŘP skupiny B
Výhodou:
- praxe v obchodní činnosti potravinářského zaměření
Nabízíme
- HPP po dobu čerpání mateřské dovolené
Místo práce: Křemešnická 818, 393 01 Pelhřimov
Termín nástupu: možný ihned
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Pelhřimově a okolí (587)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice