Pracovní nabídka
Kdo jsme?
Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava je organizace, zřízená Jihomoravským krajem, městem Brnem a Svazem obchodu a cestovního ruchu. Aktivně podporujeme cestovní ruch v Jihomoravském kraji. Jsme iniciátorem nových produktů a směrů, propojujeme soukromý sektor s veřejným, pečujeme o vazby, předáváme informace napříč krajem. Už je nás více, než by se na prstech obou rukou dalo napočítat, ale vizí a projektů máme plno. A právě proto hledáme do týmu další tvůrčí osobnost, která s námi může vyrůst. Hledáme zapálenou kreativní duši, která se chce podílet na propagaci regionu jižní Morava u nás i ve světě způsobem, který je srozumitelný a chytlavý pro dnešní dobu. Jdeš do toho s námi?
Co Tě čeká?
Tvým revírem budou weby, projekty organizace, sociální sítě i marketingové kampaně – ale všechno postupně! Začneš péčí o kalendář akcí, zapojíš se do realizace našich projektů jako Festival plný chutí nebo TOP cíle. Budeš se starat o naši fotobanku plnou oku lahodících zážitků, čas od času přičichneš k přípravě press/fam tripů nebo organizaci nějakého eventu. Znalost cizího jazyka je v našem oboru nutná. Ideálně angličtina, výhodou jsou samozřejmě i další jazyky. Čeština na úrovni rodilého mluvčího je samozřejmostí.
Nenech se vylekat množstvím vypsaných činností. Práce na Centrále je velmi pestrá, proto v začátcích budeš důležitou podporou marketingového týmu a postupně dostaneš prostor růst. Jak daleko se posuneš, záleží jen na Tvých silných stránkách a zapálení pro věc.
Co nabízíme?
Kromě položky na výplatní pásce, skvělé pracovní atmosféry a prostředí plného rozmanitých výzev nabízíme i podporu Tvého osobního a profesního růstu v cestovním ruchu. Mimo to počítej s:
- HPP (hlavním pracovním poměrem)
- odměnami za dosažení cílů týmu
- 5 týdny dovolené + sick days
- inspirativním pracovním prostředím v centru Brna
- flexibilní pracovní dobou, home officem (po zapracování)
- možnostmi osobního a profesního rozvoje, podporou vzdělávání
- stravenkovým paušálem a MultiSport kartou
Pokud Tě zaujal tento pestrý a smysluplný pracovní mix, pošli nám svůj životopis společně s motivačním dopisem, do 15.3.2025 v reakci na tento inzerát.
Jaký bude průběh výběrového řízení?
Každou žádost pečlivě projdeme, zvážíme a k datu 15.3. obdrží všichni uchazeči zpětnou vazbu. Pohovory budou poté probíhat v týdnu od 17.3. 2025
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Soňa Lembaková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1241)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice