Pracovní náplň
pravidelná analýza výsledků kampaní, vyhodnocování a hledání způsobů, jak maximalizovat výkon
zaměření na cílové skupiny – pochopení jejich potřeb a přizpůsobení kampaní pro dosažení co nejlepších výsledků
úzká spolupráce s marketingovým týmem
sledování nových trendů v PPC a digitálním marketingu
Požadujeme
zkušenosti se správou PPC kampaní
výborná orientace v reklamních rozhraních Google Ads, Sklik a Meta Ads. Znalost LinkedIn Ads, Microsoft Ads nebo Pinterest Ads je výhodou
zkušenosti s výkonnostními kampaněmi pro e-shop – to znamená i orientaci ve zbožových srovnávačích, práci s Google Merchant Centerem, Zbožím.cz a Mergadem
analytické myšlení a zkušenost s interpretací dat, znalost Google Analytics, Google Tag Manageru, případně dalších nástrojů jako Looker Studio apod.
preciznost, samostatnost a smysl pro detail – ať už jde o nastavení kampaní, nebo jejich vyhodnocování
schopnost přemýšlet obchodně i zákaznicky
přehled o vývoji PPC a performance marketingu, včetně nových formátů, automatizací, či AI novinkách v marketingu
schopnost přinášet nové nápady a vylepšovat procesy
Nabízíme
25 dní dovolené
3 dny Sick days, když vám nebude dobře
Multisport kartu na cvičení a relaxaci
příspěvek na stravování
možnost firemního vzdělávání v rámci oboru (účast na workshopech a školeních)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Šulejová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Ostravě a okolí (873)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice