Pracovní náplň
- Administrativní a organizační podpora vedení a HR týmu
- Správa dokumentů, datových schránek a benefitů pro zaměstnance
- Koordinace cestovních služeb, školení a firemních stejnokrojů
- Příprava podkladů, prezentací a zajištění plynulého chodu kanceláře
- Zastupování HR Specialisty v případě nepřítomnosti
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti na obdobné pozici, HR zaměření výhodou
- Aktivní znalost angličtiny
- Pokročilou znalost MS Office (zejména Excel)
- Samostatnost, spolehlivost a organizační schopnosti
- Znalost SAP, WorkDay a dalších HR systémů výhodou
Nabízíme
ASISTENT/KA VEDENÍ A HR (30.- 35.000 Kč)
- Pracovní dobu 7,5 hod. denně + flexibilitu a home office
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- Roční bonus až 15 % mzdy
- Příspěvky na penzijko, volnočasové aktivity a stravenkový paušál
- Baby bonus 49 000 Kč
- Firemní jazykové kurzy a možnosti profesního růstu
- Místo výkonu práce: Velká Bíteš
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Nikola Kolářová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Asistent ve Žďáru nad Sázavou a okolí (588)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice