Pracovní náplň
Požadujeme
- Vynikající organizační dovednosti a schopnost efektivně řídit více úkolů současně
- Skvělé komunikační schopnosti, jak v písemné, tak v ústní formě, a schopnost jednat s kandidáty i interními týmy na různých úrovních
- Proaktivní přístup k řešení problémů a schopnost samostatně přicházet s řešeními
- Schopnost pracovat v rychlém a dynamickém prostředí
- Zkušenosti s koordinací pohovorů a náborovými procesy jsou výhodou
- Velmi dobrá znalost MS Office a náborových systémů
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Nabízíme
- Příležitost pracovat v přední technologické společnosti a rozvíjet svou kariéru v oblasti HR a náboru
- Dynamické a podpůrné pracovní prostředí, kde můžete růst a učit se od nejlepších v oboru
- Konkurenční mzdové podmínky a možnost kariérního postupu v rámci firmy
- Možnost přímé spolupráce s odborníky na špičkové technologie a inovace
- Příjemné pracovní prostředí s podporou vyváženého pracovního života
Poznámka
Pokud máte zájem o tuto příležitost a splňujete výše uvedené požadavky, pošlete nám svůj životopis!
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Mariia Brynych Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1386)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice