Pracovní náplň
evidovat v SAP zboží, zákazníky, faktury, dobropisy i reklamace
na denní bázi komunikovat anglicky se zahraniční výrobou a ověřovat, že veškeré zadané údaje sedí
koordinovat závoz zboží ze zahraničního skladu přímo k českým zákazníkům
komunikovat se zákazníky ohledně dodání zboží, případně je informovat o prodlevě a domlouvat náhradní termíny
jednat s naším logistickým partnerem
vyřizovat reklamace od zákazníků a dohlížet na jejich platební morálku
připravovat ceníky a zadávat je do SAP
úzce spolupracovat především s naším obchodním týmem ohledně cen, slev, objednávání zboží a skladových zásob
Požadujeme
Pozice je vhodná pro muže i ženy každého věku, kteří mají předchozí zkušenosti na obdobné pozici, ovládají velmi dobře SAP a Excel a dorozumí se anglicky na komunikativní úrovni.
Kromě atraktivní mzdy Vám nabídneme vysoký roční bonus, flexibilní pracovní dobu, home office, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellnes, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Kanceláře máme v centru Prahy. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.
pokročilá znalost SAP – umíte zadávat objednávky, reklamace, faktury i dobropisy
ovládáte Excel – nepotřebujeme kontingenčky, ale znalost Svyhledat, Sumif, Countif jsou nezbytné minimum
alespoň středně pokročilá znalost angličtiny je nutná kvůli pravidelné komunikaci se zahraniční výrobou
schopnost analytického a obchodního uvažování
Nabízíme
roční bonus v hodnotě až 2,5 násobku měsíční mzdy na základě splnění osobních cílů a výsledků společnosti
flexibilní pracovní doba
home office možný 1x týdně
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
důkladné zaškolení přímo od našich zkušených kolegyň z týmu – u nás nebudete vhozeni do vody
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný ihned či dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Andrea Bolvanová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Specialista zákaznického servisu v Praze a okolí (1269)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice