ID: 1895860
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní náplň
Světoví lídr v oblasti technických řešení polymerů pro téměř všechna průmyslová odvětví na planetě. A jsme tam, kde jsme, protože nás sem přivedl náš talent. Díky specializaci na polymerní inženýrství, které umožňuje inovace a aplikace, úzce spolupracuje s předními průmyslovými značkami, aby urychlil jejich výkon, posouval jejich podnikání kupředu – a zároveň formoval průmysl a pokrok, který bude pro lidstvo přínosem v nadcházejících vzrušujících letech. Naši lidé formují průmysl zevnitř. Proč se k nám nepřipojíš?
Co u nás budete dělat
1) Vyhledávat nové obchodní příležitosti:
2) Budovat a udržovat dobré vztahy se zákazníky:
3) Prezentovat a prodávat produkty a služby:
4) Monitoring a reporting:
5) Aktivně se účastnit veletrhů a odborných akcí
6) Sledovat konkurenci (sledovat nové trendy, technologie a inovace v oboru a analyzovat jejich dopad na trh, účastnit se školení a seminářů)
Co u nás budete dělat
1) Vyhledávat nové obchodní příležitosti:
- Identifikovat cílové zákazníky (provádění důkladné analýzy trhu za účelem segmentace zákazníků)
- Oslovovat potenciální klienty (telefonicky, elektronicky, přes sociální sítě i osobně)
2) Budovat a udržovat dobré vztahy se zákazníky:
- Tvořit a udržovat databázi kontaktů aktuální (organizace informací o potenciálních a stávajících klientech v CRM systému, používání analytických nástrojů k vyhodnocení úspěšnosti různých kanálů a strategií oslovování)
- Plánovat a aktivně se účastnit pravidelných schůzek u stávajících klientů
- Zajistit kvalitní zákaznický servis
- Sledovat zákaznické preference a trendy
3) Prezentovat a prodávat produkty a služby:
- Připravovat obchodní nabídky
- Aktivně se účastnit obchodních jednání
- Uzavírat obchody (vyjednávání o cenách, dohlížení na dodací lhůty a platební podmínky, podpisy smluv atd)
4) Monitoring a reporting:
- Sledovat prodejní výsledky (plnění cílů a KPI)
- Reporting pro vedení společnosti
- Administrativa
5) Aktivně se účastnit veletrhů a odborných akcí
6) Sledovat konkurenci (sledovat nové trendy, technologie a inovace v oboru a analyzovat jejich dopad na trh, účastnit se školení a seminářů)
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání
- AJ na pokročilé úrovni (další jazyk výhodou)
- Dobrá znalosti MS Office (Excel), SAP výhodou
- Ochota cestovat v rámci ČR i do zahraničí v modelu 3 dny na cestách/2 dny v kanceláři (nebo na HO)
- Schopnost samostatné práce i práce v týmu
- Být komunikativní osobností s aktivním přístupem k práci
Nabízíme
pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- dotované jídlo (v naší jídelně si vyberete ze 4 jídel a nezaplatíte víc než 55 Kč)
- plavání v Plaveckém bazénu v Hradci zdarma
- příspěvek na penzijní pojištění po odpracovaném roce
- zvýhodnění volání u společnosti O2
- práci na zajímavých projektech (našimi zákazníky jsou světoznámé automobilky)
- velké bezplatné parkoviště hned u areálu, autobusová zastávka, hlídané stojany na kol
Kontakt - zadavatel pozice
Manuvia a.s. Pardubice Sladkovského 484, 530 02 Pardubice
Odpovědná osoba: Jana Buchmayerová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: https://nabidkyprace.manuvia.com/
Další volná místa práce na pozicích Technický konzultant, Zákaznický servis v Hradci Králové a okolí (5)
před týdnem
Královéhradecký (okres Hradec Králové)
Import
aktivní nabídka
Královéhradecký (okres Hradec Králové)
Manuvia a.s. organizační složka
50000 - 70000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Dubí (okres Pardubice)
Grafton Recruitment s.r.o.
35000 - 40000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Dubí (okres Pardubice)
Grafton Recruitment s.r.o.
35000 - 40000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice