Specialista oddělení klientských služeb #2481 Brno

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Brnookres Brno-město
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Dominika Jechová
ID: 1895843 Aktualizováno včera

Staň se součástí úspěšné investiční společnosti a podpoř naše klientské operace precizní evidencí a administrativou!

Jsme CODYA investiční společnost, a.s., odborníci na správu fondů, a právě rozšiřujeme náš tým. Hledáme pečlivého a organizovaného specialistu oddělení klientských služeb. Tato pozice nezahrnuje telefonickou komunikaci se zákazníky – zaměříš se především na administrativní práci a správu klientských smluv.

Pokud hledáš stabilní práci v administrativě bez nutnosti telefonování, neváhej nám zaslat svůj životopis!

Pracovní náplň

  • Kontrolu a evidenci smluvní dokumentace
  • Správu a aktualizaci klientských údajů
  • Zajištění souladu dokumentace s interními pravidly a legislativou
  • Komunikaci s interními týmy a partnery ohledně podkladů ke smlouvám
  • Administrativní podporu klientských operací, včetně práce s interními systémy
  • Přípravu reportů a podkladů pro vedení společnosti

Požadujeme

  • Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • Praxi na obdobné pozici (výhodou)
  • Schopnost práce s dokumentací a orientaci v administrativních procesech
  • Pečlivost, systematičnost a smysl pro detail
  • Aktivní práce s MS Office a zkušenost s administrativními systémy
  • Spolehlivost, samostatnost a schopnost efektivně plánovat úkoly
  • Výbornou znalost českého jazyka a bezchybnou písemnou komunikaci

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní doba
  • Nadstandardní mzda odpovídající tvým zkušenostem
  • 25 dní dovolené + 3 sick days na regeneraci
  • Moderní pracoviště v Brně, snadná dostupnost
  • Služební telefon
  • Podpora tvého odborného růstu – školení, kurzy, konference
  • Příspěvky na penzijní připojištění či životní pojištění
  • Příspěvek v rámci FKSP nebo Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Specialista oddělení klientských služeb #2481.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.