Pracovní náplň
Budete si se zákazníky potvrzovat objednávky a zadávat je do systému a poté organizovat dodávku zboží, vč. přepravy.
Následně budete zákazníkům vystavovat faktury.
Stejně tak i na druhé straně s dodavateli - zadáte jim poptávku a poté objednávku, ověříte cenu a termín dodání.
S oběma stranami budete řešit případné reklamace.
Požadujeme
Pak mám pro Vás zajímavou příležitost!
Nezbytné jsou minimálně 2 roky zkušeností se zpracováním objednávek a faktur a také plynulá němčina pro vyřizování e-mailů i telefonátů.
Nabízíme
Příležitost k rozvoji prostřednictvím vzdělávacích kurzů, vč. jazykových, ale také navyšováním kompetencí.
Ať si během roku můžete pořádně odpočinout, máte u nás jistý týden dovolené navíc.
Odměny ke mzdě které si budete moct ovlivnit vlastní dobře odvedenou prací.
Občerstvení na pracovišti a také možnost fitness přímo v prostorách firmy, abyste sem rádi chodili.
Další příspěvky - například klasický na stravování.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Rojíková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1217)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice