Pracovní nabídka
Co budete dělat?
- Odpovědnost za účtování dodavatelských faktur v termínu
- Kontrola správnosti dodavatelských faktur.
- Odpovědnost za vystavení odběratelských faktur v termínu u přidělených zákazníků
- Odpovědnost za zasílání odběratelských faktur včas
- Komunikace s fakturačním oddělením našich dodavatelů i odběratelů
- Administrativní úkony spojené s pozicí
- Spolupráce s celým servisním oddělením, řešení otevřených zakázek
Co vám nabídneme:
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny osobního volna
- příspěvek na dovolenou 13 000 ročně
- příspěvek na penzijní/ životní pojištění
- vlastní jídelna s dotovaným stravováním
- notebook
- multisport karta
- referal bonus, věrnostní bonusy, rekolační bonus
- pravidelné školení a rozvoj
- firemní akce, eventy
- smlouvu na dobu neurčitou
Co od vás očekáváme?
- Schopnost analytického myšlení
- Týmový hráč
- Dobré komunikační dovednosti
- MS Office
- Znalost systému SAP nebo podobného systému výhodou
- Praxe na podobné pozici výhodou
- Vhodné i pro absolventy
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Martina Knoblochová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Back Office, Absolvent v Praze a okolí (126)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice