Back Office Administrator Praha

  • Plat: 35000 Kč/měsíc
  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: Randstad HR Solutions s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Martina Knoblochová
ID: 1895690 Aktualizováno včera

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta hledáme kandidáty (m/ž) na pozici Back Office Administrator s možností kariérního růstu. Čeká vás moderní a inovativní prostředí ve stabilní mezinárodní společnosti


Co budete dělat?



  • Odpovědnost za účtování dodavatelských faktur v termínu
  • Kontrola správnosti dodavatelských faktur.
  • Odpovědnost za vystavení odběratelských faktur v termínu u přidělených zákazníků
  • Odpovědnost za zasílání odběratelských faktur včas
  • Komunikace s fakturačním oddělením našich dodavatelů i odběratelů
  • Administrativní úkony spojené s pozicí
  • Spolupráce s celým servisním oddělením, řešení otevřených zakázek


Co vám nabídneme:



  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny osobního volna
  • příspěvek na dovolenou 13 000 ročně
  • příspěvek na penzijní/ životní pojištění
  • vlastní jídelna s dotovaným stravováním
  • notebook
  • multisport karta
  • referal bonus, věrnostní bonusy, rekolační bonus
  • pravidelné školení a rozvoj
  • firemní akce, eventy
  • smlouvu na dobu neurčitou

Co od vás očekáváme?



  • Schopnost analytického myšlení
  • Týmový hráč
  • Dobré komunikační dovednosti
  • MS Office
  • Znalost systému SAP nebo podobného systému výhodou
  • Praxe na podobné pozici výhodou
  • Vhodné i pro absolventy

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Kontakt - zadavatel pozice

Randstad HR Solutions s.r.o.

Odpovědná osoba: Martina Knoblochová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.randstad.cz/

Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00

Randstad HR Solutions s.r.o.

Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Back Office Administrator.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.