Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Standardní kalkulace cen, kontrola prodejních cen, master data v SAP
- Controlling pohledávek, závazků, mezd, nákladů, objednávek
- Analýza materiálové spotřeby
- Analýza profitability + sales report
- Tvorba budgetu
- Analýzy dle aktuálních požadavků závodu
Co od Vás očekáváme?
- Min. 3 roky praxe v oblasti financí.
- Anglický jazyk na úrovni B2.
- Pokročilá znalost SAP.
- Pokročilá znalost MS Office.
- Analytický způsob myšlení, velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Flexibilita, schopnost pracovat v týmu, argumentovat, projevovat iniciativu.
- Schopnost pracovat pod tlakem.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 13. a 14. mzda.
- Stravenkový paušál.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- 5 týdnů dovolené.
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Hradec Králové pobočkaOdpovědná osoba: Petra Vítová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz/
Adresa:
Šimkova 1124/2b
Hradec Králové
500 03
Další volná místa práce na pozici Controller v Liberci a okolí (358)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice