Hledáme pečlivého a samostatného účetního, který se bude starat o zpracování faktur, přípravu plateb a další finanční agendu. Nabízíme stabilní práci ve společnosti s atraktivními benefity, flexibilní pracovní dobou a možností částečné práce z domova. Pokud máte zkušenosti v účetnictví a domluvíte se anglicky, ozvěte se nám!
Pracovní náplň
Příprava platebních příkazů (mzdy, odvody, daně, faktury a další)
️ Administrace cestovních karet – kontrola cestovních příkazů a evidence knih jízd
Měsíční účetní závěrky a reporting
Spolupráce při finančních auditech
️ Komunikace s institucemi (pojišťovny, banky, finanční úřad, statistický úřad)
Zadávání interních závazků a pohledávek do účetního systému
Vyhotovování a odesílání statistických výkazů
Požadujeme
Alespoň 2 roky praxe na pozici účetní
Znalost účetních a daňových předpisů
️ Angličtina na komunikativní úrovni
️ Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
Důslednost a smysl pro detail
Nabízíme
Měsíční bonusy
Příspěvek na dojíždění
️ Plně hrazené obědy
Příspěvek na penzijní spoření
Možnost práce z domova
Stabilní zaměstnání v perspektivní společnosti
Možnost plánování vlastní pracovní náplně
⏳ Flexibilní pracovní dobu
Služební notebook a telefon
Možnost vzdělávacích kurzů a školení
Sick days a možnost napracování hodin
Nástup možný ihned.
Kontakt - zadavatel pozice
FreeCon s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vlastislav Šlajch Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Dělnická 363/12
Proboštov
417 12
Další volná místa práce na pozici Účetní v Plzni a okolí (11)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice